2015/08/28

Recenzja: Knorr Fix Spaghetti 4 sery z brokułami

Każdy czasami  korzysta z gotowców, gdy
w pośpiechu musi przygotować posiłek. 
Ostatnio zdarza mi się z takich rozwiązań korzystać,
gdy czas goni a pracy dużo sięgam wtedy m.in po ten sos. 
Sos jest aksamitny, kremowy idealnie doprawiony, łagodny w smaku przyrządza się go błyskawicznie
Wystarczy dodać:
-250ml wody
- 50ml śmietany 18%
- 300g makaronu
Ja użyłam makaronu świderki w 3 kolorach który ugotowałam al dente. 
Dodatkowo do dania dodałam również świeży brokuł który pocięłam na małe różyczki i gotowałam przez 3 minuty. 
Przygotowanie sosu jest banalnie proste, wodę mieszamy ze śmietaną i do niej dodajemy proszek z paczki dokładnie mieszamy i gotujemy na małym ogniu  przez 3 minuty cały czas mieszając.
Gorącym sosem polewamy nasz makaron z brokułami.   
Cena 1 sosu: 2,19zł
Sos jest naprawdę pyszny w skali od 1 do 10 moja ocena to
8
Uwagi i sugestie:
- opakowanie to sugerowane 4 porcje. 
Moim zdaniem jest go za mało i starcza tylko na 2 porcje.
- Rada (na opakowaniu): Jeśli chcesz aby danie miało bardziej kremowy charakter, wodę z przepisu podstawowego możesz zastąpić w całości śmietaną.
Nie polecam! Gdy dodamy samej śmietany sos będzie za gęsty, będzie miał konsystencje budyniu. 
- Warto wzbogacić danie o świeże brokuły lub kalafior.
POLECAM!



4 komentarze:

  1. Anonimowy27/8/16

    Do tego fixu dodaje się śmietanę kwaśną czy słodką?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/2/17

    Przez pomyłke kupiłam słodka ale 30% bo pamiętm, że w winiary potrzebna była 30% ale chyba tutaj jak użyje to też bedzie ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być śmietana 30% ale mieszamy ją z wodą wg przepisu. Nie polecam dawać w całości tą śmietanę bo z sosu wyjdzie budyń. Pozdrawiam

      Usuń