2017/03/21

Recenzja Finuu

Jakiś czas temu zostałam Ambasadorką marki Finuu
miałam okazję przetestować masło które od niedawna możemy znaleźć na półkach sklepowych w dwóch wariantach  solone i klasyczne. 
 Smakowaliśmy i testowaliśmy Finuu w różnych przepisach sa słono na słodko i na  kanapkach. 
Zrobiłam przy jego użyciu również sernik i ciasteczka maślane z maszynki:

 Z czystym sumieniem  POLECAM masło dla każdego 
kto ceni sobie zdrową kuchnię, w skład Finuu wchodzą tylko
Naturalne składniki a dowód na poniższym obrazku:
 Dzięki swojej miękkiej  i kremowej konsystencji Finuu nadaje się do smarowania zaraz po wyjęciu z lodówki. Delikatny smak masła sprawia że nawet pieczone czy smażone potrawy są wyraziste w smaku.
W mojej kuchni Finuu zagościło na dobre i córka na zakupach już sama wie jakie masło wrzucić do koszyka i razem ze mną przygotowuje bułeczki:
 Zaproś Finuu do swojego domu.

7 komentarzy:

  1. Ja również testuję Finuu i również polecam. Doskonale sprawdza się z pieczywem i w wypiekach, ma bardzo dobry skład i doskonale smakuje.
    CichaWoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, Finuu to najlepszy mix jaki jadłam. Ma bardzo dobry, prosty skład i świetnie smakuje. Minusem dla mnie jest to, że bardzo szybko się topi po wyciągnięciu z lodówki, więc jako mix do smarowania na stół się nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też potwierdzam smakowitość Finuu. Wszystkie składniki naturalne,idealne połączenie masła fińskiego z olejem z rzepaku i lnianki. Bez konserwantów, sztucznych dodatków. Używam do smarowania pieczywa, do gotowania, smażenia, pieczenia. Jak widać ma szerokie zastosowanie. Opakowanie przyjemne, konsystencja miękka. Polecam aby koniecznie wypróbować, ja już to zrobiłem i zostałem wierny Finuu.

    OdpowiedzUsuń
  6. FINUU miks do smarowania miałam okazje spróbować dzięki kampanii marketingu rekomendacji Streetcom. Jest to produkt naturalny i smaczny. Jest to połączenie masła fińskiego z olejami rzepakowym i z lnianki. Nie zawiera konserwantów, barwników. Bogate w witaminę A i D oraz kwas Omega 3. Występuje w dwóch wersjach smakowych: klasyczne i solone. Bardzo łatwo się smaruje nawet bezpośrednio po wyjęciu z lodówki. Można go używać do smarowania, pieczenia oraz smażenia. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie z tobą ze smakowitością Finuu :)

    OdpowiedzUsuń